Kupuj części i maszyny w komtechnik.pl: sprzedaz@komtechnik.pl tel: 782-163-548
poniedziałek, 22 października 2018

KomTechnik Jacek Gawior
Staniowice 25
28-305 Sobków
Regon: 260560476
NIP:656-210-92-02
sprzedaz@komtechnik.pl
tel: 782-163-548

unimog U1201974.jpg

Recenzje Produktów

BERTI FB/P 400

Poręczna i dobra kosiarka. Można bez obaw brać. Przydaje się przy koszeniu dużych terenów np. miejskich.

Odśnieżarka wirnikowa 1200 S – 1500 S

Zakup bardzo szybki, zadzwoniliśmy, zapłaciliśmy, po 12 dniach mieliśmy maszynę u siebie. Aha, wynegocjowaliśmy darmowy transport :) Polecam

Sklep



Wózki Widłowe

Pługi wirnikowe

Pługi

Posypywarki

Zamiatarki ręczne

Kosiarki

Przyczepy

Śmieciarki

Zamiatarki

Pojazdy - nośniki narzędzi

Koparki - ładowarki

Ładowarki

Szczotki techniczne

Odśnieżarki

Quady

Części zamienne

Oleje

Filtry
Start feed-image Wpisy RSS
Lekkie, zwrotne, wielozadaniowe mikrociągniki Yamahy
Wpisany przez Jacek Gawior   

Są lekkie, zwrotne i niezastąpione w pracach porządkowych. Nic dziwnego, że pojazdy popularnie nazywane quadami powszechnie wykorzystywane są przez służby komunalne. Dwa typy takich czterokołowców ma w swojej ofercie firma Yamaha.





Więcej…
 
AUTOSTRADA POLSKA, MASZBUD - foto relacja
Wpisany przez Jacek Gawior   

fot. Jacek Gawior


W dniach 10-13 maja 2011r. odbyły się w Kielcach targi AUTOSTRADA-POLSKA, TRAFFIC-EXPO-TILL oraz MASZBUD. Na targach nie zabrakło ogromnych maszyn drogowych oraz najnowocześniejszych technologii budownictwa drogowego.

Czołowi producenci z kraju i ze świata na powierzchni blisko 33.000 metrów kwadratowych przedstawiały swoją ofertę związaną z inżynierią ruchu, bezpieczeństwem drogowym i budownictwem. Na stoiskach można było zobaczyć również materiały i surowce do budowy dróg, urządzenia do znakowania, ciężkie maszyny i części infrastruktury związane z eksploatacją dróg.





Czytaj więcej
 
Nowoczesne systemy sterownia maszyn roboczych



Ciągły postęp w dziedzinie elektroniki i tym samym automatyki przemysłowej sprzyja coraz powszechniejszemu stosowaniu zaawansowanych technologii przesyłu informacji. Nowoczesne pojazdy użytkowe i specjalistyczne zadziwiają swoimi możliwościami. „Mózgiem” nowoczesnego pojazdu jest magistrala informatyczna CAN-Bus. System ten wykorzystuje wspólną drogę komunikacyjną między różnymi elementami sterującymi.  Technologia „CAN” ułatwiła wymianę danych między poszczególnymi sterownikami pojazdów, co przekłada się na efektywniejsze sterowanie, diagnozowanie i optymalizowanie pracy.



Więcej…
 
Fałszywe oszczędności



Zapewnienia drogowców przed rozpoczęciem zimy nie napawają optymizmem. Jak co roku ogłaszają, że są przygotowani i pieniędzy na odśnieżanie nigdy nie zabraknie.

Miliony złotych kosztuje odśnieżanie dróg w kraju. Zwykle już w pierwszych dniach ostrej zimy okazuje się, że jest to więcej niż planowano i już wiadomo, że konieczne będą oszczędności. Prawdopodobnie na budowie nowych dróg  i remontach. Zimowe utrzymanie dróg to nie tylko odśnieżanie ulic i wywożenie śniegu, to także doraźne łatanie dziur.


W trakcie trwania akcji zimowej zwykle konieczne stają się przesunięcia w budżecie, by pieniędzy na odśnieżanie i łatanie dziur w jezdniach nie zabrakło. Ani dyrektorzy miejskich spółek odpowiedzialnych za utrzymanie zimowe dróg, ani nikt z General Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, nie chce zdradzić na czym będą oszczędzać. Te pieniądze, które uda się zaoszczędzić idą na tzw. remonty cząstkowe nawierzchni dróg. Także Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad może liczyć na zaoszczędzenie pewnej kwoty. Rzecznik tej instytucji zapewnia, że ani złotówka nie wróci do budżetu centralnego.



Więcej…
 
Ostra zima - przerażeni drogowcy

U dostawców zaczyna brakować soli drogowej, zapasy się kurczą. Jest to tym bardziej niepokojące, że taka sytuacja jest w całej Polsce, bo wszędzie padało intensywnie, więc zapotrzebowanie na sól jest bardzo duże. Osoby odpowiedzialne za zimowe utrzymanie dróg mają powody do niepokoju, czy wręcz przerażenia. Powoli nie ma czym ze skutkami zimy walczyć. Sól, to jedyny skuteczny środek umożliwiający drogowcom walkę z lodem i gołoledzią. Aby szosy były zimą czarne, a więc bezpieczne, od lat używa się do ich posypywania chlorku sodu, czyli znanej wszystkim dobrze popularnej soli, mającej zastosowanie także w kuchni. W przypadku bardzo niskich temperatur dosypuje się do niej także bardziej żrącego, i tym bardziej skuteczniejszego w tęgie mrozy chlorku magnezu lub chlorku wapnia. Jednak to zwykła sól jest podstawą mieszanek używanych do odladzania dróg. A tej na składach nie ma. Podobnie jest z piaskiem - tego też brakuje. Ale w tym wypadku głównym powodem, według drogowców, jest to, że Polska stała się wielkim placem budowy dróg.


Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 następna > ostatnia >>

Strona 3 z 9