Kupuj części i maszyny w komtechnik.pl: sprzedaz@komtechnik.pl tel: 782-163-548
poniedziałek, 29 kwietnia 2024

KomTechnik Jacek Gawior
Staniowice 25
28-305 Sobków
Regon: 260560476
NIP:656-210-92-02
sprzedaz@komtechnik.pl
tel: 782-163-548

unimog_unimog_world_history_home_715x230.jpg

Recenzje Produktów

BERTI FB/P 400

Poręczna i dobra kosiarka. Można bez obaw brać. Przydaje się przy koszeniu dużych terenów np. miejskich.

Odśnieżarka wirnikowa 1200 S – 1500 S

Zakup bardzo szybki, zadzwoniliśmy, zapłaciliśmy, po 12 dniach mieliśmy maszynę u siebie. Aha, wynegocjowaliśmy darmowy transport :) Polecam

Sklep



Wózki Widłowe

Pługi wirnikowe

Pługi

Posypywarki

Zamiatarki ręczne

Kosiarki

Przyczepy

Śmieciarki

Zamiatarki

Pojazdy - nośniki narzędzi

Koparki - ładowarki

Ładowarki

Szczotki techniczne

Odśnieżarki

Quady

Części zamienne

Oleje

Filtry
Start Aktualności Unimog na każdą porę roku
Unimog na każdą porę roku

Mercedes-Benz Unimog doceniany w każdej porze roku. Unimog U 300 - U 500 to wyjątkowo  dobry sprzęt do odśnieżania zimą.

Wyjątkowo obfite opady śniegu w poprzednią zimę dały się we znaki ludziom. Więcej sprzętu jest skierowanego w okresie zimowym na drogi. Przejezdne drogi są tak samo ważne w zimie jak i w lato. Przy nie sprzyjającej aurze zimowej przygotowanie dróg nabiera egzystencjalnego znaczenia.

Daimler Mercedes-Benz  z dumą prezentuje swój „flagowy projekt”. Unimog może być wyposażony w urządzenia o wysokiej wydajności. Partnerzy Unimoga w technice komunalnej to Schmidt, Gmeiner, Mulag, Dücker i Werner.



U 500 z dmuchawą do śniegu i odśnieżarkami Schmidt-a.  Ciężka praca przy frezowaniu śniegu wymaga wykorzystania sporego zapasu mocy z 231 KM Unimog-a. Brak konkurentów w tym segmencie nośników komunalnych pokazuje same zalety Unimoga. Stały napęd na wszystkie koła, blokady mechanizmu różnicowego. Są niezastąpione w ekstremalnych warunkach. Zakres prędkości od 120 metrów do 88 km, zawieszenie odporne na zginanie pod wysokim obciążeniem przedniej osi. Ogromne możliwości odśnieżania podczas „akcji zima” przy zastosowaniu urządzeń Schmidt-a i Gmeiner-a.

Niesamowity efekt daje współpracujący z Unimogiem mały pług wirnikowy Combo Mulaga.

Duże zainteresowanie wśród potencjalnych klientów dotyczy tematu normy emisji spalin
Euro 4 - obowiązkowe dla nowych pojazdów października 2006 r. - i Ad Blue. Dodatek mocznika do komory spalania a więc tlenku azotu powoduje wyemitowanie mniejszej liczby cząsteczek sadzy. W przypadku pojazdów z Euro 3 modernizacja w celu zmniejszenia emisji polega na wyposażeniu w filtry cząstek stałych.



Unimog w wersjach budowlanych doskonale pracują w trudnych warunkach terenowych. Zastosowana rama w podwoziach Unimog U 3000/ U 4000/ U 5000 jest specjalną ramą „łukową” podatną na skręcanie. Mocowanie do niej silnika, skrzyni biegów, kabiny oraz skrzyni ładunkowej i innych zabudów specjalnych jest realizowane w oparciu o montaż na trzech punktach podparcia – takie rozwiązanie pozwala „pracować” ramie podczas jazdy w terenie. Wszystkie pojazdy Unimog wyposażane są w osie portalowe, których zastosowanie zwiększa znacznie możliwości trakcyjne w warunkach terenowych.

Przełączanie biegów jest elektropneumatyczne (EPS) typu Telligent. Jest ono wygodne i łatwe w obsłudze, z wyborem preselekcyjnym biegów, tzn. po wybraniu kierunku zmiany biegu, wyświetlany jest, jako podpowiedź, optymalny bieg dla bieżącego obciążenia silnika i prędkości jazdy. Pojazdy Unimog w wersji U 3000/U 4000/U 5000 posiadają napęd na wszystkie koła z blokadami mechanizmów różnicowych przedniej i tylnej osi. Blokada załączana/wyłączana jest podczas jazdy elektropneumatycznie. Dodatkowo zamontowany jest w nich układ EQR (szybki rewers), którego zadaniem jest niwelowanie poślizgu kół. Unimog wyposażany jest w silniki z zakresu mocy od 110 kW (150 KM) do 160 kW (218 KM). Wszystkie pojazdy spod znaku „gwiazdy” celująco zdały egzamin na poligonie.